22 Temmuz 2013 Pazartesi

İlk Mim: "Ben Kimim?"


Kıymetli ablam Eskaymak mim göndermiş, bana da zevkle cevaplamak düşer :D


Ben Kimim?

Ben çok mübarek biriyim :P '96 doğumlu, sosyal bilimler lisesine 5 yılını feda etmiş, genel anlamda normal bir insanım :D


Bloğunun adı nereden geliyor?

Finding Nemo'dan geliyor :D


Neden yaşam bloğu?

Yaşam bloğu muymuş? Yeni duyuyorum :D Benimkine yaşam bloğu mu deniyor? Güzel isim :D


Kişiliğim?

O konuda halen söylentiler söz konusu :D Tam anlaşılabilmiş değil yani :D Ama rahat olmadığım bir ortamda son derece sessizimdir, konuşmayı sevmem, çekinirim de zaten. Rahat olduğum ortamlardaysa -ev, okul gibi- mal mal davranışlar sergilerim, o çekingen ben, kaybolur :D İnsanlarla tanışmaktan ilginç bir şekilde hoşlanırım. Otobüste yanıma tanımadığım insanlar otursun isterim. Garip biriyim işte, tam anlatamadım :D


Hoşlandıklarım?

Bunların başında hiç şüphesiz müzik gelir. Öyle böyle değil, çok severim :D Yağmur, sonbahar favorilerimin başında yer alır, bayılırım onlara. Yeşil hastasıyımdır. Sonra, insanlardan hoşlanırım. Dünyayla ilgili yeni şeyler öğrenmekten çok hoşlanırım. Gezmekten, yeni yerler görmekten ciddi ciddi çok hoşlanırım. Kitaplardan da hoşlanırım ama genelde çook uzun sürede bitiririm onları :D Kore/Japon filmlerini çok severim bir de, diziler uzun oldukları için pek iyi ilişkimiz yok ama filmleri çok sever, çok izlerim. Öyle işte :D


Hoşlanmadıklarım?


Bencil, kibirli, dalkavuk, görgüsüzlerden hiiç hazzetmem. Onları böyle kaynar kazanlara atasım gelir :D Sıcaktan hoşlanmam, bunalırım :D Annemin bana 'Hadi Beste, kalk' demesinden hoşlanmam bir de :D


En çok sevdiğim makyaj malzemem? 


Ne makyajı ya, '96lıyım ben, çocuk sayılıyorum hala :D Gerçi büyük olsam da yapmam sanırım, annem döver beni :D


Çantamda olmazsa olmazım?


Kulaklık -gerçi şu an bozuk zavallım-, kitap, cüzdan vs. :D


En son okuduğum kitap?


Dan Brown'ın Melekler ve Şeytanlarını okumaktayım. Az kaldı ama bitireceğim inşallah :D


İlk mimimin sonuna geldik :D Sıra paslamada :D Evvvet, Dekadaan seni seçtim pikachu :D Kolay gelsin :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder