31 Ağustos 2015 Pazartesi

Takip Ettiğim Güncel Diziler vol.3-Remember You

Bu yaz izlediğim güncel diziler içinde en iyisi Remember You idi. Beklentiler ile ilgili teorim geçerli hep. Bir şey beklemezsen olumlu yönde, beklersen olumsuz yönde şaşırıyorsun bu dünyada. Bu diziye de, tüm samimiliğimle söylüyorum, sadece Seo In Guk için başladım. Gerçekten hiçbir şey beklemedim ama sonuç olarak ilk bölümden son bölüme kadar zevkle izledim.


Dizide bir tek Seo In Guk'a partner olarak vere vere Jang Na Ra'yı vermelerinden rahatsız oldum. Aralarında 6 yaş var ve bu yeterince sinir bozucu bence. Hani bir tek Jang Na Ra değil çünkü. In Gukcuğuma hep nunaları layık görüyorlar, çirkin nunaları. Ama bu sorun sadece ilk başlarda bir sorundu, sonraları rahatsız olmamaya başladım. 


İzlerken düşündüm, Seo In Guk bence gayet iyi bir oyuncu. Oynadığı dizilerin çoğunu izledim, hiçbirinde oyunculuğundan yakınmadım. Geçen yaz mesela, şebelek cinsten liseliyi oynamıştı, o halini bile sevmiştim. Zaten '97, tarihindeki en güzel dizidir In Guk'un. Tarihi dizi de çekti. Bu rol de üstün zeka-flower boy rolüydü. Onu da gayet iyi oynadı.



Polisiyenin kalitelisindendi dizi. Aptal saptal boş boş koşuşturmaca yoktu, daha ziyade psikolojik gerilime yakındı. Bu özelliğini tüm bölümlerde muhafaza etti. 
Jang Na Ra, özel bir polis ekibinde çalışıyor, Seo In Guk da bahsettiğim üstün zeka+öldürücü yakışıklılık rolünü üstleniyor. Dizi genel olarak cinayetler ve başrollerin sır dolu yaşamlarını konu alıyor. 

Şu arkadaşlara değinmeden edemeyeceğim, Jang Na Ra'nın ekibi:

Polis mi abi bunlar ya?! Resmen marka modeli, bu kadar olur. Hepsi(?) ayrı ayrı harikaydı gerçekten.

İlk bölümlerde -ve sonra birkaç sahnede daha- Kyungsoo'nun konukluğu diziyi taçlandırdı.

 

Yönetmen beye de teşekkür etmeden geçemeyeceğim, çok güzel sahneler vardı, like this:


Sonracığıma yazar da çok başarılıydı, birkaç eksik nokta bulsak da izlerken genel anlamda tatmin etti. Zaten kendisi Protect the Boss'ın da yazarı imiş. 

Bu dizi bir genç yeteneği de ünlü yaptı: Park Bo Gum. Dizide birçok kişinin favorisiydi kendisi. Hak ediyor doğrusu. Ekimde Reply '88'de izleyeceğiz inşallah Bo Gum-shi'yi.


İzlemeyenlere bu diziyi önermemin bir sebebi de OST'leri. Lim Kim ve Dear Cloud'ın söylediği şahane OST'ler için bile izlenir Remember You, demedi demeyin!

     Sevgiler        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder