12 Şubat 2021 Cuma

 Dün akşam korece kursu vardı. Dersler üç saat sürüyor hatta aşıyor bile. geçen dönem de aslında topik 1 dersi aldım ama o biraz kolaydı ve kamera açma zorunluluğu yoktu, hoca bir şey sorunca sıkı takip etmesem bile rahatlıkla cevaplayabiliyordum o yüzden yatarak dinliyordum dersi. bu dönem farklı bir hoca geliyor hem ders çok ağır bilmediğim çok şey hem de hoca sürekli soru soruyor ve kamera kapatmaya izin vermiyor. o yüzden üç saat bayağı yorucu geçiyor. topik 2 bayağı zor bir sınav, çok çalışmak lazım. nisan'a kadar rahat bir 300 400 kelime ezberi yapmam lazım. bu zamana kadar hep korece biliyorum diye dolaşıyordum ama bilmiyormuşum :( bu gerçekle yüzleşmek üzdü, o yüzden dişimi sıkıp çalışıp topik'ten zor da olsa 4. seviye almam lazım korece biraz biliyorum diyebilmek için. 

bugün de aslında çalışmam lazım hem korece hem de haftayaki mülakat için ama şu saat (14.34) oldu, kitap açmadım :( bugün sıcaklık birden 10 15 derece düştü, kar atıştırdı hatta biraz. hava bundan sonra soğuk karlı geçecek diyorlar. ben kar kış pek sevmiyorum ama kuraklık endişesi yüzünden bu sevindirici bir haber yine de. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder