12 Şubat 2021 Cuma

geçen karşıma hong sang soo'nun hotel by the river filminin fragmanı çıktı, izledim hoşuma gitti biraz. bakayım bir başka filmlerine dedim. yourself and yours filmi çok hoşuma gitti. dedim ben bunu izleyeyim. ama izleyecek bir yer bulamadım. mubi'de var zannettim, şifre istedim kardeşimden bir heves. ama baktım orada sadece the day after filmi var. :( çok üzüldüm, çok heveslenmiştim. hong sang soo da şimdiye kadar hiç izlemek istediğim bir yönetmen değildi, gece vakti ani gelen bu merakı gideremeyeceğim diye çok endişelendim. o yüzden pek ilgimi çekmemesine karşın the day after filmini izledim. güzeldi ya. siyah beyazdı, normalde siyah beyaz filmleri pek sevmem ama rahatsız olmak yerine bu şekilde filmin çok güzel olduğunu fark ettim. kim min hee'nin karakterini çok sevdim, diyaloglar da çok güzeldi. izlemekten bayağı keyif aldım. bence hong sang soo tam benim tarzım filmler yapıyor. görüntülerin çok estetik olduğu, müziğin fazla baskın olmadığı, çok mutlu ya da çok üzücü olayların pek gerçekleşmediği bunlar gerçekleşse de aşırı tepkilerle karşılanmadığı ya da en azından bunlar üzerinde çok durulmayan, normal şeyler gibi bahsedilip geçilen filmler. insan ilişkilerine, kadın erkek ilişkilerine yoğunlaşmış, herhalde kendi hayatından da çokça yansıma var. benim için bunlar bir filmde iyi şeyler, film izlerken ne çok şey öğrenmek ne çok şey hissetmek isterim. yalnızca keyifli zaman geçirip güzel şeylere bakmak isterim. aşırılıklardan hoşlanmam. bu yönlerle bayağı tatmin oldum filmden. keşke yourself and yours filmini de izleyebilsem.

şimdi de bakınıyorum ne izlesem diye, sanırım edward yang'ın terrorizers filmini izleyeceğim. aslında onun da daha çok izlemek istediğim filmleri var ama mubi'de bu varmış aramakla falan da uğraşamayacağım o yüzden gidip dümdüz izleyeyim bunu. inşallah sıkıcı değildir valla tek endişem o. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder