10 Şubat 2021 Çarşamba

bugün biraz ders çalıştım. dün yeni korece kursuna başladım, nisan'da topik II sınavına gireceğim inşallah, onun için. ders bayağı ağır, hoca sürekli soru soruyor ve çok ödev veriyor. biraz da ödev yaptım o yüzden. sonra arkadaşımla dışarı çıktık. okuduğum üniversitenin ordan ders notu almaya gittik, bu vesileyle biraz hava da almış oldum. kaç gündür dışarı çıkmıyordum. süleymaniye civarında biraz yürüyüş yapıp nuriosmaniye, sonra cağaloğlu tarafından marmaray'a çıkıp eve geldik. 

şimdi de ders çalışmam lazım ama hiç çalışasım yok :( daha erken ama saat, boş da geçirmek istemiyorum :( yemek yerken bir film izledik demin, her ülkenin kendi versiyonunu çektiği, türkiyedekinin adı cepteki yabancı olan film. filmin adı çok cringy değil mi? 2 sene falan önce kore versiyonunu izlemiştim onun adı intimate strangers'tı, bence daha güzeldi isim açısından. onun dışında ikisi de aynıydı zaten ama kore vers. yine de benim favorim oyunculardan dolayı. güzel bir konu bence, bir yemek masası başında kan revan olmadan gerilim en çok nasıl hissedilirse öyle hissediyor insan izlerken.

bu yazıya başladığımda saat dokuz sularıydı, boş geçirmek istemiyordum bu akşamı ama saat 12'yi geçti bile :( uykum da geldi kaçmadan gidip yatsam iyi olacak, sonra uyuyamıyorum sabah da uyanamıyorum. bu üç saatlik süreçte bir film izledim, filmi izleyene kadar da bir sürü film araştırdım. şimdi elimde kardeşimin mubi şifresi var ben de izleyebildiğim kadar izlemek istiyorum. ama benim art house, sanat filminde beğendiğim tür çok kısıtlı. sakin olsun aşırı dram olmasın aşırı mutluluk da olmasın karakterler çok sakin tipler olsun ve görüntüler güzel olsun müzik de çok olmasın isterim. o yüzden seçmek çok zor oluyor yani bu özellikleri hangi gruba sokup ne diye aramalıyım filmleri bilemiyorum. neyse böyle bakınırken az evvel jake gyllenhaal'ın oynadığı enemy filmine denk geldim. değişik güzel filmdi, istediğim özellikleri de taşıyordu. beğendim. gidip yatacağım şimdi. goodnight~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder