17 Şubat 2021 Çarşamba

 yl mülakat sırası bekliyorum, elim ayağım titriyor. son güne kaldı konuların çoğu, 3.30'da yattım gece, sabah 7.30'da kalktım. çalışmaya çalıştım bayağı ama tam yetişmedi ve çoğu şeyi de öğrenemedim sanırım okuduklarımdan. o yüzden acayip ötesi gerginim. kaçta gireceğim de tam belli değil, zoom açık bekliyorum öyle. bitse de kurtulsam diyorum bir yandan, diğer yandan da ya çok basit bir şeyi cevaplayamazsam (yl mülakat travmam var) diye içim içimi yiyor. hava da soğuk, karlı bugün. sabah kalktığımda acayip kar yağıyordu. bizim buradaki çocuklar da bir tuhaf, kar yağınca saatin kaç olduğu hiç fark etmeksizin dışarı çıkıyorlar oynamaya. Geçen gece 1'de dışarıdalardı, bugün sabah da 7.30'ta. Ay heyecandan bayılmadan şu işi bir atlatsam hayırlısıyla. seçilmemekten o kadar endişe duymuyorum ama mülakatın çok kötü geçmesinden, hiçbir soruyu cevaplayamamaktan korkuyorum. İnşallah başıma gelmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder