4 Şubat 2021 Perşembe

 Öğlen istediğim işe başkasını aldıklarını öğrenmemden sonra bari resim yapayım dedim. Aralık ayında resim yapmaya başladım. Çok spontane gelişti, hiç ilgim olmayan bir alandı bir anda heves ettim nedensizce. Genelde akrilik arada eserse sulu boyayla manzara vari bir şeyler yapıyorum. Tuvale henüz cesaret edemiyorum, çok da yer kaplayacağı ve evde yeterli muhafaza alanım olmadığı için şimdilik tercih etmiyorum. Suluboya kağıtları üstüne çalışıyorum. Çok kötü resimlerim var özellikle kafamda bir şeyleri büyütüp başlarsam çok fena batırıyorum. Daha basic şeyleri ay bunu yaparım ya diye başlarsam fena yaptığım söylenemez. Youtube'dan tutorial takip ediyorum bazen, bazen de öyle gelişine yapıyorum. Güzel bir uğraş ama. Kafa dağıtıyor.

Resim bitince bir şeyler hazırlayıp yemek yedim. Holidate diye bir netflix filmi izledim. Pek güzel değildi ama başrol çiftin bir vibe'ı vardı o yüzden izlemesi keyifli bir boş filmdi. Batılı kadınların da bekarlık yüzünden çevre baskısına uğraması çok ilginç değil mi ya? İş kadına zulme geldi mi tüm dünya devletleri tek millet nedense. Bu filmde de kız tatillerde ailedeki tek bekar olarak dışlanmamak, kötü hissettirilmemek için tatil flörtü ediniyor yine farklı saiklerle bu tarz bir ihtiyaca sahip bir beyi. Yaşamları çok çarpık, çok anlamsız falan ama başrol çift tatlıydı gerçekten^^

Geçen de şey izledim, son iki yılda max 2-3 film izlemiş ben bu ara işsiz olduğum için her gün film izliyorum, What We Did On Our Holiday diye bir film. Bu inanılmaz güzel bir aile filmiydi. 3 çocuk sahibi çift, şiddetli geçimsizlik nedeniyle ayrılma kararı alır ama kanser olan erkek eşin babasının 75. yaş günü için İskoçya'ya, babayı ziyarete gideceklerdir, zaten hasta olan babalarını daha çok üzmek istemediklerinden ayrılık hususunu hiç çaktırmamaları gerekecektir. Bu kısa tatilde çocukların dedeleriyle ilişkisi, dedenin hayata bakış açıları falan çok güzeldi. İskoçya manzaraları da çok güzeldi.<3

Şimdi de bloga girmişken biraz okuma listeme baktım, geçmişte çok blog okuyormuşum gerçekten. 50'ye yakın takip ettiğim blog, en son 2016-2017'ye kadar yazmış, teker teker bırakmış yazmayı. Geriye 5 blog falan kalmış. Üzüldüm ya, bende de nostalji hastalığı var galiba. Birçok kişi aynı işi instagram üzerinden devam ettiriyor aslında ama aynı şey bile yazılsa burada yazılınca bana daha güzel geliyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder