13 Şubat 2021 Cumartesi

akşamüstümü mutfakta harcadım. sabah geç uyandım, öğleden sonra ders çalıştım biraz, sonra markete gittik. sebze falan aldık biraz. üç aylar başladı, arkadaşım oruçtu bugün. ben de iftara güzel bir şeyler hazırlayayım, ne istersin dedim. domates musakkası ve sarımsaklı ekmek istedi. marketten gelip instagramda gördüğümüz bir tarife göre sarımsaklı ekmeği yapmaya başladım. normalde tarifleri fazla olmasın diye hep yarıya bölüp yaparım göz kararı falan ama bu yoğurt, su, süt içeren bir tarifti bilemedim nasıl böleceğimi. kalan yoğurt vardı o da tam tarifte gereken kadardı. şimdi onu tarife göre kullanıp sütü azaltsam bu sefer sert mi olur dedim o yüzden tariften gittim. o da acayip fazla oldu, çok un istedi. evdeki tüm unu kullandım, yetmedi. komşudan un istedik. onunla yaptım. iftara ancak yetiştirdim yemekleri. tam ezan okundu yemek pişti. ama on numara tarifmiş, lezzetli oldu gerçekten. fazla fazla yapmış olunca bir tepsiyi komşuya indirdik. un çok fazla almışız, kek de çırpmamıza rağmen bir sürü un arttı. onu da geri vermek istedik ama komşumuz yok dedi, almadı. en azından sarımsaklı ekmekleri beğenmişlerdir inşallah. birilerine bir şey yapmayı, vermeyi severim ama ya beğenmezlerse diye çok endişe ederim nedense. neyse beğenmişlerdir inşallah. yemekten sonra da ağlayan kek yaptım, krem şanti ve çikolatalı sos hazırlayıp. tabi bunların bir de bulaşıkları, mutfağı toplaması falan bayağı vakit geçti mutfakta. yemek yapmak güzel bir eylem, geç tanıştığım için üzgün, geç de olsa tanışabildiğim için mutluyum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder