4 Şubat 2021 Perşembe

Çok üzgün bir işsizim arkadaşlarım :( çok üzgünüm gerçekten. işsiz kalacağımı hiç düşünmemiştim hayatımın hiçbir evresinde. Türkiyemiz bize bundan iyisini layık görmüyor gerçekten. iş arama sürecimin 18. günündeyim. muhtemelen 100'e yakın başvuru yaptım. başlarda yalnız kendi alanımda başvurular yaparken hiçbir sonuç alamadıkça farklı alanlara, gördüğüm eğitimin aşağısında çalışanlar arayan ilanlara da başvurmaya başladım. Ancak tüm bunlardan yalnızca bu hafta bir dönüş alabildim. Dönüş aldığım ofis mesleki yeterliliği ölçme adına görüşme öncesi belli sorular sorup bir de dilekçe yazmamı istiyor, bunlar doğrultusunda görüşme yapılabileceğini söylüyordu. Verdikleri sorular konusunda başta zorlandım, cevap vermesem mi diye düşündüm. Ancak bu fikirden hemen vazgeçtim. Çünkü ben işsizdim. Aldığım tek dönüşe de cevap vermeme gibi bir hadsizlik yapacak konumda değildim. Bu sebeple biraz mesai harcayıp verilen istenen cevapları mail attım. En azından içime sinen bir iş çıkarmıştım. Dolayısıyla içim rahat dönüş bekleyebilirdim ancak bir cevap almamaktan da oldukça endişeliydim. 

Neyse akşam gönderdiğim maile ertesi gün telefonla cevap aldım. Aynı gün görüşme yapalım deniliyordu. Dilekçemin fail olmamasına çok çok sevindim. Görüşmede, nitelikleri birbirine çok yakın 3 aday olarak yüz kişiden geriye kaldığımız, aramızdan seçim yapılmasının çok zor olacağı söylendi. Tüm şartlarıyla iş o kadar içime sindi ki bir yandan hayırlısı tabii diyor bir yandan seçilmezsem ne kadar üzüleceğimi düşünüyordum. Yaklaşık bir gün boyunca haber bekledim. Gece boyu uyanıp uyanıp bu işin benim için hangi açılardan çok iyi olacağını düşündüm. Yaklaşık bir saat önce ise mail geldi. Başka bir arkadaş seçilmiş :( 

Kendimi teselli etmeye çalışıyorum, belki çalışmaya başlayınca sorunlar çıkacaktı, göründüğü gibi olmayabilirdi diye ama ikna da edemiyorum maalesef :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder